بارسلونا 1-1 رئال مادريد / خورشيد فردا مال ماست...
رئال مادريد
ورزشي
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
گلهای تازه نفس
بيدارشيد ببينيد چه خبره؟؟!!
پرنیان متنوع و جوان پسند
دنیای فضای سبز
کبیران کهکشانی
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادريد و آدرس realmadridcf.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 27
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 609
بازدید کل : 165438
تعداد مطالب : 143
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1


نويسندگان
علي شجاعي

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
سه شنبه 5 مهر 1390برچسب:, :: 10:27 :: نويسنده : علي شجاعي

رئال مادريد پس از سه سال توانست كه در نيوكمپ شكست نخورد تا ايستاده بميرد و حذف شود

بازي در حالي آغاز شد كه رئال مادريد با ورود كاكا و هيگوائين، تهاجمي تر از هميشه بازي مي كرد. دو بازيكني كه در اين فصل مدتها مصدوم بوده اند. رئال در نيمه اول هم در فاز تدافعي و هم در فاز تهاجمي دچار مشكل بود. كاكا و هيگوائين به نظر نمي رسيد كه براي اين بازي آماده باشند و نتوانستند كه ساختار تهاجمي را به خوبي اداره كنند. تنها لاسانا ديارا بود كه در ميانه زمين تقريبا همه توپ ها را جسورانه زد تا جاي خالي په په را به خوبي پر كند. ايكر كاسياس نيز با سه سوپر واكنش نشان داد كه بيهوده نيست كه همه او را بهترين دروازه بان جهان مي دانند.


اما در نيمه دوم رئال مادريد تهاجمي تر آغاز كرد و حتي گل برتري را هم زد كه داور بازي به طرز مشكوكي آن را مردود اعلام كرد. رئال مادريد در نيمه دوم بسيار پاياپاي بازي كرد و به جز تك اشتباهي كه منجر به گل پدرو شد، ‌تيم برتر ميدان بود. آن قدر رئال خوب بازي كرد كه بر خلاف ادعاهاي مربيان و بازيكنان بارسلونا مبني بر اين كه براي بازي با رئال تاكتيكشان را عوض نمي كنند، ناچار شدند كه مهاجم اصلي خود يعني ويا را بيرون بكشند و به جايش يك عنصر كاملا تدافعي يعني كيتا را وارد زمين كنند، تعويضي سراسر تدافعي كه شايد در زمان بارسلوناي رايكارد هم ديده نشده بود. اين اتفاق باعث شد كه رونق بازي تا حد زيادي بخوابد و بارسلونا سرخوش از اين كه در خانه خود شكست نخورده است،‌ به فينال ومبلي برسد.

در مجموع رئال مادريد توانست كه از ماراتن 18 روزه الكلاسيكو ها به يك برد و دو تساوي و يك شكست ناجوانمردانه (و با ناداوري) برسد و برنده واقعي الكلاسيكوها باشد. مطمئنا همين كه رئال مادريد در اين بازيها نشان داد كه چيزي از بارسلونا كم ندارد و بر خلاف سالهاي اخير، ديگر قرار نيست كه خبري از شكست هاي مختلف باشد خوشايند است،  چه بسا اگر داور الكلاسيكوي دور برگشت نيمه نهايي چمپيونزليگ نيز كمي سختگيرانه سوت نمي زد و گل هيگوائين را مردود نمي كرد، رئال مادريد بدون سه عنصر اصلي تدافعي خود يعني په په،‌ راموس و خديرا هم مي توانست كه اين تيم را در خانه اش شكست دهد.

 

نحوه به ثمر رسيدن گلها:
1-0:‌روي پاس استثنايي اينيستا، پدرو با كاسياس تك به تك شد و گل اول بازي را به ثمر رساند.

1-1: دي ماريا با دريبل زدن بازيكن بارسلونا با دروازه بان حريف تك به تك شد، شوت اولش به تير خورد، در ريباند، توپ را در دهانه دروازه به مارسلو رساند تا بازي به تساوي كشيده شود.


بارسلونا 1-1 رئال مادريد


بازيكنان رئال مادريد: كاسياس، آربلوا، آلبيول، كارواليو، مارسلو، لاس، ژابي، كريستيانو، كاكا، دي ماريا و هيگوائين / تعويض ها: اوزيل و آدبايور

بازيكنان بارسلونا: والدس، آلوس، پيكه، ماسكرانو، ‌پويول، بوسكتز، ژاوي، اينيستا، ‌پدرو ، مسي و ويا / تعويض ها: آبيدال، آفلاي و كيتا

كارت زرد ها: پدرو از بارسلونا و كارواليو، لاس، ژابي، مارسلو و آدبايور از رئال

آمار بازي:

شوت: 10-2 / شوت به چارچوب: 6-2 / كرنر: 3-2 / آفسايد: 4-2 / مالكيت توپ: 64-36




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: