ونگر: رئال و بارسا بالاتر از ساير اروپا هستند
رئال مادريد
ورزشي
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
گلهای تازه نفس
بيدارشيد ببينيد چه خبره؟؟!!
پرنیان متنوع و جوان پسند
دنیای فضای سبز
کبیران کهکشانی
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادريد و آدرس realmadridcf.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 69
بازدید دیروز : 27
بازدید هفته : 69
بازدید ماه : 674
بازدید کل : 165503
تعداد مطالب : 143
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1


نويسندگان
علي شجاعي

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
چهار شنبه 23 شهريور 1390برچسب:ونگر,رئال,بارسا, :: 12:39 :: نويسنده : علي شجاعي

 

ونگر: رئال و بارسا بالاتر از ساير اروپا هستند 
 

مربي فرانسوي اعتقاد دارد که دو تيم اسپانيايي قدرتي دارند که آنها را بالاتر از ساير تيمهاي اروپايي قرار داده است. 


 

   آرسن ونگر مربی فرانسوی آرسنال معتقد است که بودجه کلان رئال مادرید و بارسلونا این دو تیم را در سطحی بالاتر از سایرتیمهای اروپایی قرار داده.او معتقد است که منچسترسیتی و چلسی هم از جمله تیمهایی هستند که با هزینه های هنگفت بهترین بازیکنان دنیا را خریداری می کنند.

ونگر در آستانه دیدار تیمش با بوروسیا دورتموند در رقابتهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به خبرنگاران گفت:« من معتقدم که در این فصل دو تیم بالاتر از سایرین هستند (رئال مادرید و بارسلونا) و سایر تیمها باید با این شرایط در طول فصل کنار بیایند. برای ما این شروع جدیدی است چون ما تیمی با بازیکنان جدید هستیم. آنچه در مرحله گروهی برایمان مهم است این است که نشان دهیم که می توانیم از مرحله گروهی صعود کنیم. ما چهاردهمین فصل حضورمان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را تجربه می کنیم و آنچه تغییر کرده این است که رقابتها در داخل انگلستان میان تیمهای برتر، حساس تر و بزرگتر شده است.»

ونگر ادامه داد:« قهرمانی در لیگ قهرمانان بسیار سخت است؛ چون تیمی که در لیگ برتر به قهرمانی می رسد، تقریبا هر سال به فینال لیگ قهرمانان اروپا می رسد. در خارج از انگلیس هم رئال و بارسا از نظر اقتصادی قدرت بیشتری نسبت به 14 سال قبل دارند و به همین خاطر در حال حاضر با حضور تیمهایی مثل آنها و منچسترسیتی و چلسی، این تیمها می توانند هربازیکنی که می خواهند را به خدمت بگیرند.»

ونگر در ادامه صحبتهایش بحران بزرگی را برای آینده پیش بینی می کند که در فوتبال هم تاثیرگذار خواهد بود:« ما اولین علائم این بحران را در اسپانیا می بینیم و همه از این بحران گله می کنند.من اعتقاد دارد که اروپا به عنوان یک اتحادیه با بحران بزرگی مواجه خواهد شد و این درحالی است که کسی توقع چنین بحرانی را ندارد. به نظر من اروپا در بحران بزرگ اقتصادی در این دوره فرو خواهد رفت.»

ونگر ادامه داد:« ما در دنیای زندگی می کنیم که افراد برای تماشای فوتبال به ورزشگاه ها می آیند و با تبلیغات آنها می توانند محصولاتی را خریداری کنند. البته درآمد ما در ماه های آتی با تهدید مواجه خواهد بود. فوتبال فقط بحث پول نیست.ما به خودمان باور داریم که می توانیم با سایرین رقابت کنیم.»

او درادامه به این نکته اشاره کرد که خیلی زوداست که تیمش به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا فکر کند؛چرا که آنها با خریدهای متعددی که انجام داده اند، اول باید قدرتشان را به نمایش بگذارند:« ما امیدهای فراوانی داریم ولی درک می کنم که چرا برخی ها ابهاماتی دارند. ما شروع خوبی در ابتدای لیگ برتر نداشتیم و 5 بازیکن جدید داریم که کسی نمی داند که آنها چقدر خوب خواهند بود. من احتمال قهرمانی مان را رد نمی کنم ولی خیلی زود است که بخواهیم درمورد قهرمانی صحبت کنیم. اگر این را بگویم توقعات از تیم زیاد خواهد شد وفکر نمی کنم که کسی این راباور کند ولی ما باید نهایت تلاشمان را به کار بگیریم و در دو ماه آینده این تیم را شکل دهیم. خیلی زود است که بخواهیم  از چنین آرزوهایی صحبت کنیم.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: