مسي: رفتار مورينيو ما را تحريك مي‌كند
رئال مادريد
ورزشي
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
گلهای تازه نفس
بيدارشيد ببينيد چه خبره؟؟!!
پرنیان متنوع و جوان پسند
دنیای فضای سبز
کبیران کهکشانی
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادريد و آدرس realmadridcf.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 52
بازدید دیروز : 27
بازدید هفته : 52
بازدید ماه : 657
بازدید کل : 165486
تعداد مطالب : 143
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1


نويسندگان
علي شجاعي

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
سه شنبه 22 شهريور 1390برچسب:اخبار,فوتبال,مسي,بارسلونا,مورينيو,مادري,رئال, :: 11:58 :: نويسنده : علي شجاعي

 

مسي: رفتار مورينيو ما را تحريك مي‌كند 
 

ستاره آرژانتيني بارسلونا با بيان اينکه بازيکنان بارسلونا به رفتارهاي مورينيو توجه نمي‌کنند گفت که گاهي اوقات حرکات و رفتار مورينيو ما را در زمين تحريک مي‌کند. 


 

  پس از پايان بازي رئال مادريد و ختافه، مورينيو سرمربي رئال مادريد اعتراف کرد که پنالتي بر روي کريستيانو رونالدو اشتباه داوري بود اما با اين وجود تاکيد کرد که رونالدو همچون بعضي از بازيکنان خود را به قصد فريب داور به زمين نمي‌زند.

مورينيو معتقد است که مسي در ديدار بارسلونا مقابل رئال سوسيداد مي‌خواست داور را فريب دهد و پنالتي بگيرد.

ليونل مسي در گفت‌وگویی درباره اين اظهارات مورينيو گفت: ما به حرکات و رفتار مورينيو توجه نمي‌کنيم اما با اين وجود گاهي اوقات او سخناني بر زبان مي‌آورد که ما را تحريک مي‌کند.

بهترين بازيکن دو سال اخير فوتبال جهان به ستايش از پپ گوارديولا سرمربي آبي ـ اناري‌ها پرداخت و گفت: مطمئنا اگر گوارديولا نبود بارسلونا هيچ گاه به اين سطح نمي‌رسيد. خوشحالم از اينکه در اين تيم حضور دارم. بازي کردن در کنار ژاوي و اينيستا لذت‌بخش است. بر اين باورم که ژاوي، اينيستا و کريستيانو رونالدو چهره‌هاي برتر کنوني فوتبال جهان هستند.

وي درباره تيم ملي فوتبال آرژانتين خاطرنشان کرد: از صفر آغاز کردن آسان نيست اما سابلا در اين مدت کوتاهي که هدايت تيم ملي را بر عهده گرفته است، کارهاي زيادي انجام داده است. مقايسه بين آرژانتين و بارسلونا اشتباه است. بارسلونا بهترين تيم جهان است. در تيم ملي براي گرفتن توپ بايد به عقب بروم اما در بارسلونا توپ را در منطقه جريمه در اختيار من مي‌گذارند و اين کار من را بسيار آسان مي‌کند. بايد اين را هم بگويم که اين گونه بازي کردن در تيم ملي هم من را در تنگنا قرار نمي‌دهد چرا که اين نهايت آن چيزي است که تيم به نمايش مي‌گذارد. اما سابلا به من گفت که دوست دارد در نزديکي‌هاي دروازه حريف حرکت کنم. يکي از عيب‌هاي من در زمين بازي اين است که وقتي توپ را در اختيار ندارم احساس سردرگمي و بيهودگي مي‌کنم.

مسي خبر کناره‌گيري خود از بازي‌هاي ملي را رد کرد و گفت: هيچ گاه در فکر کناره‌گيري از تيم ملي نبوده‌ام. مي‌خواهم بگويم که من به بازي کردن براي آرژانتين بسيار افتخار مي‌کنم و همواره از حضور در اين تيم خوشحال خواهم بود. کسب جام با تيم ملي تنها نگراني است که همواره از آن به درد مي‌آيم. به خوبي مي‌دانم که هدف راستينم قهرماني در جام جهاني است از آنجاست که عطش سيري‌ناپذيري براي رسيدن به آن دارم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: