كي‌روش:مي توانستيم با دو، سه گل قطر را ببريم
رئال مادريد
ورزشي
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
گلهای تازه نفس
بيدارشيد ببينيد چه خبره؟؟!!
پرنیان متنوع و جوان پسند
دنیای فضای سبز
کبیران کهکشانی
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادريد و آدرس realmadridcf.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 27
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 622
بازدید کل : 165451
تعداد مطالب : 143
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1


نويسندگان
علي شجاعي

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 

 

كي‌روش:مي توانستيم با دو، سه گل قطر را ببريم 
 

سرمربي پرتغالي تيم ملي فوتبال ايران معتقد است که شاگردانش بايد سه امتياز بازي با قطر را به دست مي آوردند. 


 

    کارلوس کي‌روش، سرمربي تيم ملي فوتبال ايران پس از تساوي مقابل قطر در نشست خبري حاضر شد و گفت: در 10 دقيقه اول بازي به شيوه بازي قطري‌ها توجه کرديم، اما پس از آن فشار خود را شروع کرديم و بر بازي تسلط پيدا کرديم. بيشتر موقعيت‌هاي خطرناک بازي را تيم ما خلق کرد و به گل هم رسيديم، اما با يک اشتباه آن را از دست داديم ، ما مسئول اين تساوي هستيم چرا که به آن‌ها اجازه داديم که به راحتي دروازه‌ ما را باز کنند.


وي افزود: در آغاز نيمه دوم مي توانستيم با دو سه گل از تيم ميزبان پيش بيفتيم ، تيم قطر چشم بر ضد حملات دوخته بود. اين ديدار براي هر دو تيم بسيار سخت بود ، در چنين شرايط آب و هوايي نمي‌توان خوب بازي کرد. در 30 دقيقه پاياني بازي بازيکنان دو تيم در ميدان جنگيدند و بايد به آن‌ها براي چنين تلاشي در اين شرايط نامناسب جوي خسته نباشيد گفت.

کي‌روش درباره تعويض علي کريمي که بارها با حرکات خود خط دفاعي قطر را به هم ريخت گفت: کريمي در اين ديدار تلاش بسيار زيادي از خود نشان داد او خسته شده بود و تعويضش کردم، اما بعد از خروج کريمي هم از بازي تيم ما حملات خطرناکي را بر روي دروازه‌ قطر ترتيب داد.


وي درباره سخنان پيش از بازي خود که گفته بود بازيکنان قطر هم به خوبي مي‌داند که در اين بازي شکست خواهند خورد، اظهار کرد: آنچه در نشست خبري پيش از بازي گفتم. واضح و روشن بود، گفتم که تلاش خواهيم کرد که بهترين تيم را در زمين شکست دهيم. اگر نمايش خوبي در بازي داشته باشيم، پيروزي از آن ما است. گفتم که فرصت‌هاي خوبي را براي پيروزي در اين ديدار داريم و قطر مي‌تواند در زمين خود شکست بخورد. در فوتبال تساوي و برد و باخت وجود دارد آنچه که گفتم طبيعي بود، چرا که شاگردانم توانايي پيروزي در اين ديدار را داشتند . چنين سخناني هيچ عيب و ايرادي ندارد هر مربي مي‌تواند که تيمش را قبل از بازي پيروز بداند.


سرمربي پرتغالي تيم ملي فوتبال ايران درباره نمايش بازيکنان قطر تصريح کرد: آن‌ها بازي خوبي ارائه کردند. تيم ما در تمام 9 دقيقه بازي مسلط بود. گل قطري‌ها از اشتباه خط دفاعي ما بود، در فوتبال اشتباه طبيعي است و هر بازيکني در جهان اشتباه مي‌کند . سه فرصت مسلم گل زني در اين ديدار داشتيم که متاسفانه از آن استفاده نکرديم. مصدوميت جواد نکونام در نيمه اول ضربه‌ي سنگيني براي ما بود.


کي‌روش در پايان گفت: از عملکرد شاگردانم راضي هستم ، اما بايد اين را گفت که فرصت پيروزي را در اين ديدار از دست داديم . بايد بگويم که تيم ايران در اين بازي شايستگي پيروزي را داشت، چرا که در تمام دقايق بازي جنگيد، اما اين طبيعت فوتبال است، هم چنان که قطري‌ها تلاش کردند و شايسته تساوي بودند.

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: