كاكا: مورينيو مرا باور دارد
رئال مادريد
ورزشي
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
گلهای تازه نفس
بيدارشيد ببينيد چه خبره؟؟!!
پرنیان متنوع و جوان پسند
دنیای فضای سبز
کبیران کهکشانی
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادريد و آدرس realmadridcf.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 105
بازدید دیروز : 27
بازدید هفته : 105
بازدید ماه : 710
بازدید کل : 165539
تعداد مطالب : 143
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1


نويسندگان
علي شجاعي

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
شنبه 12 شهريور 1390برچسب:فوتبال,رئال مادريد,كاكا, :: 13:51 :: نويسنده : علي شجاعي

 

كاكا: مورينيو مرا باور دارد 
 

کاکا بازيکن برزيلي به رغم آنکه از زمان پيوستن به رئال مادريد اغلب مصدوم بوده ،معتقد است توانسته اعتماد خوزه مورينيو سرمربي پرتغالي خود را جلب کند.


 

رئال مادريد در سال 2009 يعني يک سال پيش از آنکه مورينيو به اين تيم بيايد حدود 70ميليون يورو به اينترميلان داد تا اين بازيکن برزيلي را به خدمت بگيرد ولي او نتوانست به روزهاي اوج خود که به جايزه بهترين بازيکن جهان در سال 2007 منجر شد بازگردد. 
رسانه هاي جهان طي هفته هاي گذشته خبرهايي منتشر کردند که احتمال فروش و يا قرض دادن کاکا به ديگر باشگاه ها را مطرح مي کرد ولي او در مصاحبه با تلويزيون باشگاه رئال مادريد گفت گلي که در ديدار با رئال زاراگوزا به ثمر رساند همه گمانه زني ها درباره آينده او را باطل کرد. 
وي گفت: اين گل به من اميد داد چون حرفهاي زيادي در اين باره که من در تابستان رئال مادريد را ترک مي کنم زده مي شد. به نظرم ديگر همه اين حرفها تمام مي شود. 
کاکا افزود: مورينيو معتقد است من مي توانم پيشرفت کنم و کمکي براي تيم باشم. خوب است بدانيد که او من را جزيي از تيمش مي داند. من براي اينکه در اينجا بمانم خواهم جنگيد و همچنين براي اينکه در ترکيب اصلي تيم باشم. 
موررينيو هفته پيش گفت از اينکه کاکا را در تيمش دارد خوشحال است و بازيکن برزيلي هم از اينکه توانسته اعتماد سرمربي سابق چلسي را جلب کند ابراز خوشحالي کرد. 
کاکا گفت:او هميشه من را باور داشته است. او مي توانست بگويد که ديگر من را نمي خواهد و از باشگاه بخواهد فرد ديگري را جايگزين من کند. ، ولي چنين نکرد. او معتقد است من کمک خوبي براي تيم هستم. 
اين بازيکن برزيلي افزود: مي خواهم هواداران رئال مادريد بهترين کاکا را در زمين فوتبال ببينند.اين آرزوي من در اين فصل است.



نظرات شما عزیزان:

محمدجوادعمرانی
ساعت9:44---14 شهريور 1390
منم باورزش دارم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: