رئال مادريد
ورزشي
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
گلهای تازه نفس
بيدارشيد ببينيد چه خبره؟؟!!
پرنیان متنوع و جوان پسند
دنیای فضای سبز
کبیران کهکشانی
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادريد و آدرس realmadridcf.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 515
بازدید ماه : 562
بازدید کل : 165391
تعداد مطالب : 143
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1


نويسندگان
علي شجاعي

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 

 

ليگ قهرمانان اروپا

رئال‌،منچستر و بايرن در انديشه کسب سه امتياز 
 

در آخرين شب از دور اول مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا سه تيم رئال‌مادريد، منچستريونايتد و بايرن‌مونيخ در خارج از خانه به ميدان ميروند.


 

     فردا شب (چهارشنبه) با انجام هشت دیدار دور نخست در حالی به پایان خواهد رسید که سه تیم نامبرده به عنوان رقبای جدی و تهدید‌کننده برای قهرمانی این مسابقات، اقدام به کسب اولین بخش از امتیازات خواهند کرد.
 
کهکشانی‌های مادریدی در کرواسی در ضیافت میهمانی دیناموزاگرب شرکت خواهند کرد.
 
شاگردان مورینیو و بازیکنانی همانند کریستیانو رونالدو، مسعود اوزیل، ایکه کاسیاس‌ و ... امید به کسب پیروزی پرگل دارند تا نشان دهند مصمم به کسب فتح این جام در فصل جاری هستند.
 
در دیداری دیگر منچستریونایتد معروف به شیاطین سرخ، فینالیست دوره قبل در پرتغال، میهمان بنفیکا خواهد بود. سرآلکس فرگوسن، مربی این تیم که امسال را با گروهی جوان با استعداد، طوفانی شروع کرده، امید فراوانی به کسب نتیجه‌ای دلچسب در مرکز کشور جنوب قاره دارد.
 
بایرن مونیخ، تیم باوارایی‌ آلمان‌ها نیز خارج از خانه و در دیدار با ویارئال اسپانیا حضور می‌یابد. مردان یوپ هاینکس که در پنج هفته اخیر بوندس‌لیگا هفته به هفته اوج گرفته و برد‌‌های قابل تاملی کسب کردند، می‌خواهند از اسپانیا سه امتیاز ارزشمند به  هدیه سفر برای علاقمندان خویش به ارمغان آورند.

برنامه این مسابقات به شرح زیر است:
 
گروه اول:
ویارئال اسپانیا – بایرن‌مونیخ آلمان
منچسترسیتی انگلیس- ناپل ایتالیا
 
گروه دوم:
لیل فرانسه- زسکا روسیه 
اینترمیلان ایتالیا- ترابوزان ترکیه
 
گروه سوم:
بنفیکا پرتغال – منچستریونایتد انگلیس
بازل سوئیس – اوتل گالاتی رومانی
 
گروه چهارم:
دیناموزاگرب کرواسی- رئال‌مادرید اسپانیا
آژاکس هلند – المپیک لیون

 

 

در آستانه بازي با زاگرب

كاسياس: رئال مادريد زندگي من است 
 

دروازه‌بان تيم فوتبال رئال مادريد در حمايتي بحث برانگيز از مورينيو گفت: داشتن يک مربي با شخصيت افتخار ما است.


 

   به نقل از مارکا اسپانیا، ایکر کاسیاس دروازه‌بان اول رئال مادرید در آستانه دیدار تیمش مقابل دیناموزاگرب از گروه D (فردا شب) گفت: داشتن یک مربی با شخصیت مثل مورینیو یک افتخار بزرگ برای ما است و این برگ برنده بزرگ در این فصل به داد ما خواهد رسید و نقص‌هایمان را برطرف خواهد کرد.
اظهارات کاسیاس درباره مورینیو در حالی منتشر می‌شود که در آستانه بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا عموم رسانه‌های قاره سبز تحلیل‌ها و گزارش‌هایی علیه آقای خاص و رفتار زشت او در بازی های اخیر منتشر کرده‌اند.

کاسیاس ادامه داد: هدف اول و همیشگی من این است که در رئال مادرید به بازنشستگی برسم و در سالی که از فوتبال خداحافظی می‌کنم نام نیکی از من در جهان ورزش باقی مانده باشد. رئال مادرید زندگی من است و امسال سالی است که می‌شود به تعداد افتخاراتمان اضافه کنیم.

 
دو شنبه 21 شهريور 1390برچسب:, :: 12:1 :: نويسنده : علي شجاعي

 

ليگ قهرمانان اروپا

تقابل بارسا و ميلان در نيوكمپ 
 

در اولين شب از رقابت‌هاي گروهي ليگ قهرمانان اروپا در فصل جديد فردا (سه شنبه) قهرمان آبي و اناري پوش اين پيکارها به استقبال از ميلان مي رود و در استامفوردبريج لندن کاپيتان اسبق ژرمن‌ ها با ياران سابق ملاقات مي کند. 

 



ادامه مطلب ...
 
دو شنبه 21 شهريور 1390برچسب:, :: 12:0 :: نويسنده : علي شجاعي

 

شهرآورد سرخابي هاي پايتخت از نگاه آمار 
 

تيم هاي استقلال و پرسپوليس تهران روز جمعه هفته جاري هفتاد و يکمين شهرآورد پايتخت را برگزار مي کنند. 

ادامه مطلب را كليك كنيد.



ادامه مطلب ...
 

 

مورينيو:زيدان در بهبود بنزما به ما کمک کرد 
 

مربي پرتغالي در صحبتهايي از نقش موثر زيدان در درخشش بنزما صحبت کرده است.


 

   مورینیو مربی پرتغالی رئال مادرید معتقد است که در برد 2-4 تیمش مقابل ختافه در هفته دوم رقابتهای لالیگا، زین الدین زیدان هم موثر بوده است.

با گلزنی کریم بنزما در این دیدار و گلهای کریستیانورونالدو وگونسالیو ایگواین، رئال به سه امتیاز این بازی دست یافت و به صدر جدول رقابتهای لالیگا رسید.

مورینیو معتقد است که بنزمای 23 ساله شایسته تمجید است و به این نکته اشاره کرد که زیدان هم بنزمای جوان را نصیحت کرده است:« بنزما به خاطر تغییر وتحولاتی که داشت واقعا شایسته تعریف و تمجید است. او از من ، از هم تیمی هایش و از زی زو کمک های زیادی گرفت ولی تلاش او قابل تقدیر است.»

آقای خاص ادامه داد:« بنزما رفتار فوق العاده ای دارد و همیشه بازیکن باکیفیتی است و این را همه می توانند ببینند. بعد از او هم ایگواین بازی های خوب خود را ارائه داد. او با تیم ملی آرژانتین گلزنی کرد ودر سطح خوبی بازی کرد و در بازی شنبه شب هم به گل رسید. همان طور که روز جمعه گفته بودم هر دوی اینها(ایگواین و بنزما) واقعا مهاجمان خوبی هستند.»

البته مربی باتجربه رئال توقعات زیادی از تیمش دارد:« ما مقابل ختافه 4 گل زدیم ولی به راحتی می توانستیم بازی را با 7 یا 8 گل به پایان ببریم. از سوی دیگر ختافه هم می توانست 3 یا 4 گل بزند.ما به آنها اجازه دادیم تا بازی شان را پیاده کنند. ختافه تیم منسجمی است و وقتی درکنار زمین ایستاده بودم می شنیدم که بازیکنان این تیم به هم دستوراتی می دهند تا نظم و انسجام را در زمین پیاده کنند. آنها به خوبی بازی ما را ارزیابی کرده و خود را برای این بازی آماده کرده بودند.»

  گفتنی است، رئال مادرید چهارشنبه شب و در اولین بازی اش در لیگ قهرمانان اروپا در زاگرب به مصاف دیناموزاگرب می رود

 

 

مورينيو: فكر مي كنم شايسته پيروزي بوديم 
 

خوزه مورينيو سرمربي رئال مادريد اذعان کرد که اعلام خطاي پنالتي درجريان درگيري رونالدو با بازيکنان ختافه اشتباه بوده است. 


 

     ديدار رئال مادريد و ختافه که شب گذشته انجام شد با نتيجه چهار بر دو به سود رئال مادريد پايان يافت. 
سفيدپوشان رئال مادريد در نيمه دوم پس از خطايي که روي رونالدو انجام شد يک ضربه پنالتي حياتي دريافت کردند، هرچند که مربي از بازيکن خود دفاع مي کند و او را در شيرجه رفتن روي زمين و تمارض مقصر نمي داند. 
مورينيو که به نظر مي رسد سخنانش پيامي براي بارسلونا بود، گفت:اين خطا، پنالتي نبود ولي کريستيانو مانند برخي از بازيکنان روي زمين شيرجه نمي رود. 
ليونل مسي در ديدار با رئال سوسيداد خود را به زمين انداخت و تلاش کرد داور اين ديدار را براي اعلام ضربه پنالتي فريب دهد. 
به رغم بحث هايي که درباره اين پنالتي وجود دارد، مورينيو فراموش نکرد که از اعتبار حريف نيز تقدير کند و گفت مادريدي ها به سختي تلاش کردند تا بتوانند سه امتياز بازي با ختافه را بگيرند. 
سرمربي پرتغالي افزود: آنها بسيار خوب بازي کردند ولي ما چنين نکرديم. بعد از پنالتي ما بهتر بوديم و فکر مي کنم شايسته پيروزي بوديم. 

 

 

رئال مادريد 4- ختافه 2 
 

رئال مادريد در يک بازي بسيار سخت توانست که اولين بازي خانگي لاليگايي خود را با برد پشت سر بگذارد.

 

 

براي مشاهده كامل به ادامه مطلب برويد.

نظر هم فراموش نشود.



ادامه مطلب ...
 

 

ژاوي: گوآرديولا مقصر اين تساوي نيست 
 

هافبک بازي‌ساز آبي‌ـ اناري‌ها بر اين باور است که تساوي آن‌ها مقابل رئال سوسيداد به خاطر عملکرد ضعيف خط دفاعي آن‌ها بود نه گوآرديولا. 


 

    ژاوي هرناندس هافبک بارسلونا پس از تساوي دو بر دو اين تيم مقابل رئال سوسيداد در چارچوب هفته دوم لاليگا گفت که از اين که نتوانستيم بازي برده را حفظ کنيم، ناراحتم.

در اين ديدار بارسلونا ابتدا در دقايق 9 و 11 با گل‌هاي ژاوي و فابرگاس پيش افتاد، اما در نيمه دوم اين رئال سوسيداد بود که از امتياز ميزباني خود به خوبي استفاده کرد و در دقايق 57 و 59 دو گل به ثمر رساند و بازي را به تساوي کشاند.

ژاوي که در اين بازي بازوبند کاپيتاني را در غياب پويول بر بازو بست، افزود: اين تساوي هيچ ربطي به کادر فني نداشت چرا که ما بر بازي مسلط بوديم و با دو اشتباه خط دفاعي دو گل خورديم. انتظار نداشتم سوسيداد اين گونه حمله کند، اما اين فوتبال است.

ژاوي با رد نسبت دادن مسئوليت اين شکست به پپ گوآرديولا سرمربي تيم گفت: اين تساوي ربطي به گوآرديولا ندارد. ما بر بازي مسلط بوديم و مي‌توانستيم به راحتي گل سوم را به ثمر رسانيم. تيم ما فقط دو امتياز را از دست داده نه چيز ديگر.

گوآرديولا در اين ديدار چند بازيکن اصلي اين تيم از جمله مسي، اينيستا و داويد ويا را از ابتدا به بازي نفرستاد. به اين خاطر بسياري او را مقصر اين تساوي مي‌دانند.

 

 

با نظرسنجي مجله يوفا

انتخاب بهترين بازيکن تاريخ ليگ قهرمانان اروپا 
 

مجله يوفا اقدام به جمع آوري فهرستي 50 نفره کرده تا از طريق نظرسنجي مشخص شود بهترين بازيکن تاريخ رقابت‌هاي ليگ قهرمانان اروپا کيست. 


 

    نام بازیکنانی شاخص چون رائول گونزالس (با 71 گل‌زده در این رقابت‌ها و سه قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا) و پائولو مالدینی که پنج جام قهرمانی با میلان برده در این فهرست به چشم می خورند.

بر پایه گزارش سایت یوفا، دیگر نامزدهای این فهرست عبارتند از: ادوین فن در سار (تنها دروازه بانی که با دو تیم آژاکس و منچستریونایتد به عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا کرده است)، کلارنس سیدورف (تنها بازیکنی که با سه تیم آژاکس، رئال مادرید و میلان به عنوان قهرمانی دست یافته است) و نیز لیونل مسی.

یوفا همچنین نام بازیکنانی را در این فهرست قرار داده که از اعتبار لازم برای کسب عنوان بهترین بازیکن تاریخ رقابت های لیگ قهرمانان اروپا برخوردارند. به این اسامی نگاه کنید: زین الدین زیدان، رایان گیگز، اولیور کان، آندره شوچنکو و لوییس فیگو.

برترین بازیکن تاریخ رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا از سوی مربیان، بازیکنان، کاربران سایت یوفا و هواداران فوتبال انتخاب خواهد شد.

 

 

رونالدو: امسال سال مادريد است 
 

مهاجم پرتغالي تيم فوتبال رئال مادريد اسپانيا گفت: امسال سال مادريد است؛ ما ديگر فرصت اشتباه نداريم.


 

 به نقل از مارکا اسپانيا، کريستيانو رونالدو بازيکن گلزن تيم فوتبال رئال مادريد تصريح کرد: در لاليگا و ليگ قهرمانان اروپا بدون شک يک مدعي جدي براي قهرماني هستيم و امسال بايد به آنچه که مستحقش هستيم دست پيدا کنيم. 
 وي افزود: مورينيو دوست صميمي، يک مربي و يک الگو براي من است و اين روزها هيچ مشکلي در کمپ رئال مادريد نداريم. 

 کريس درباره درگيري کارواليو و په‌په گفت: هيچ مشکل قابل ذکري نبود، کارواليو اردوي تيم ملي پرتغال را ترک کرده بود و برخي بازيکنان مثل په‌په و حتي خود من از دست او دلخور بوديم، با کمي گفت‌و‌گو همه چيز حل شد و هيچ درگيري در کار نبود و نيست. 

 

 

مورينيو: رئال مادريد بزرگترين باشگاه جهان است 
 

سرمربي پرتغالي رئال مادريد معتقد است اين باشگاه بزرگترين باشگاه جهان است


 

  مورینیو سرمربی پرتغالی رئال مادرید معتقد است این باشگاه اسپانیایی بزرگترین باشگاه جهان در طول تاریخ فوتبال است.

مورینیو در گفتگو با مارکا گفت:" طبیعی است که ما به دنبال اهداف بزرگ باشیم، بالاخره ما رئال مادرید هستیم. مردم هرچه می خواهند بگویند اما رئال مادرید بهترین باشگاه جهان است و بهترین باشگاه تاریخ فوتبال است."

مورینیو در مورد به خدمت گرفتن نیمار ستاره برزیلی سانتوس گفت:" تا مهلت نقل و انتقالات زمستانی مدت زیادی باقی است و من هم از آینده خبر ندارم. باید ببینیم چه اتفاقاتی می افتد."

مورینیو در مورد دیدار تیمش مقابل ختافه هم گفت:" بازی خوبی مقابل ختافه به نمایش می گذاریم، امیدوار در دیدار لیگ قهرمانان هم که سه شنبه خواهد بود عملکرد خوبی داشته باشیم."

 

 

 

 
پرسپوليس از داور بازي با ذوب‌آهن شکايت کرد

باشگاه پرسپوليس با تنظيم شکوائيه اي از داوري بازي اين تيم برابر ذوب آهن اصفهان شکايت کرد.

پس از داوري انتقاد برانگيز محمود رفيعي در بازي شب گذشته اين باشگاه با تنظيم شکوائيه اي اعتراض و شکايت خود را به فدراسيون فوتبال اعلام کردند.

قضاوت محمود رفيعي در بازي شب گذشته برابر ذوب آهن در چندين صحنه اعتراض سرخ پوشان را به همره داشت. 

 

 
نتايج كامل هفته ششم ليگ برتر

استقلال پيش دربي را باخت، پرسپوليس در آخرين دقايق از شكست گريخت.

در حساس‌ترين ديدارهاي اين هفته، سرخابي‌ها قبل از دربي 71 مقابل حريفانشان به پيروزي نرسيدند.
پرسپوليس شب گذشته در اصفهان در آخرين لحظات از شكست گريخت و براي بازي با استقلال به يك تساوي روحيه‌بخش رسيد.
در ديگر ديدار حساس هفته ششم و در تقابل تيم‌هاي مظلومي و قلعه‌نويي، باز هم تراكتورسازي مانند فصل گذشته در تهران موفق‌تر عمل كرد و مقابل استقلال به برتري رسيد.
استقلالي‌ها كه براي دربي هفته آينده بيش از حد محتاط بازي مي‌كردند در نهايت چوب اين احتياط را خوردند و يك هفته مانده به دربي مقابل يك سرخ‌پوش ديگر با شكست ميدان را ترك كردند.

*نتيجه كامل رقابت‌هاي هفته ششم:
ذوب‌آهن 2 - پرسپوليس 2
مس سرچشمه يك - شاهين بوشهر صفر
شهرداري تبريز 2 - راه آهن 2 
فجرسپاسي 3 - سپاهان 2
داماش يك - مس كرمان يك
نفت تهران 2 - سايپا صفر
استقلال 2 - تراكتورسازي 3
نفت آبادان 2 - فولاد 2
صبا يك - ملوان صفر

*جدول رقابت‌ها در پايان هفته ششم:
1-تراكتورسازي 15 امتياز
2-استقلال 13 امتياز
3-صبا 13 امتياز
4-نفت تهران 11 امتياز
5-ذوب‌آهن 9 امتياز
6-شاهين 8 امتياز
7-سپاهان 8 امتياز
8-فجرسپاسي 8 امتياز
9-فولاد 8 امتياز
10-ملوان 7 امتياز
11-راه آهن 7 امتياز
12-سايپا 7 امتياز
13-پرسپوليس 6 امتياز
14-نفت آبادان 6 امتياز
15-شهرداري تبريز 6 امتياز
16-داماش 5 امتياز
17-مس سرچشمه 4 امتياز
18-مس كرمان 2 امتياز

*برنامه هفته هفتم به شرح زير است: 
پنجشنبه 24 شهريور
*ملوان انزلي-نفت آبادان-تختي-انزلي-ساعت 18:45

*راه آهن- فجرشهيد سپاسي- اكباتان-تهران-ساعت 18:30

*سايپا-مس كرمان-انقلاب-كرج ساعت 18:30

*تراكتورسازي تبريز-نفت تهران-يادگار امام(ره)-تبريز ساعت 18:50

جمعه 25 شهريور
*پرسپوليس-استقلال-آزادي-تهران- ساعت 18:30

*مس سرچشمه-صباي قم-شهيد باهنر-كرمان-ساعت 18:10

*فولاد خوزستان-شهرداري تبريز-تختي- اهواز-ساعت 20

يكشنبه 27 شهريور
*سپاهان- داماش گيلان-فولاد شهر- ساعت 18:30

*شاهين بوشهر-ذوب آهن-شهيد بهشتي-بوشهر-ساعت 20:30 

 

 

استقلال 3464 روز بدون برد مقابل تراکتور! 
 

از آخرين برد استقلال مقابل تراکتورسازي 10 سال سپري شده است!


 

آخرین باری که استقلال مقابل تراکتورسازی پیروز شد، به اولین دوره لیگ برتر و بازی برگشت مقابل این تیم در 26 اسفند 1380 بر می گردد که آبی پوشان با گل فراز فاطمی تراکتور را در تبریز شکست دادند. پس از آن تراکتور به دسته اول سقوط کرد و در سه فصلی که از بازگشت این تیم به لیگ برتر می گذرد، استقلال هنوز موفق به شکست این تیم نشده است. در فصل 88 هر دو بازی رفت و برگشت مساوی شد و در فصل گذشته نیز پس از تساوی در بازی رفت، تراکتور در آزادی 2-1 استقلال را شکست داد. بازی رفت این فصل نیز با برد تراکتور در آزادی همراه بود تا استقلال همچنان یک دهه در آرزوی شکست تراکتور باقی بماند. رکورد شکست ناپذیری تراکتور مقابل استقلال حداقل تا آذرماه و بازی برگشت دو تیم تمدید خواهد شد!

 
شنبه 19 شهريور 1390برچسب:, :: 10:59 :: نويسنده : علي شجاعي

 

سرخ‌پوشان بازي کردند و گل نزدند

تساوي پرسپوليس در اصفهان پيش از دربي 
 

تيم فوتبال پرسپوليس با نتيجه 2 بر 2 برابر ذوب آهن اصفهان متوقف شد.


 

 دیدار دو تیم از ساعت 20 در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان و در حضور بیش از 8 هزار تماشاگر برگزار شد.
اسماعیل فرهادی در دقیقه 3 و ماچادو در دقيقه 80 براي ذوب آهن گلزني کردند و علي کريمي در دقيقه 49 و عليرضا نورمحمدي در دقيقه 90+3 گل‌هاي پرسپوليس را زدند.

 پرسپوليس بعد از گل اول بازي هجومي را ارايه کرد و چند موقعيت گلزني به دست آورد اما بازيکنان اين تيم موقعيت‌هاي گلزني زيادي را از دست دادند تا اينکه در دقيقه 93 نورمحمدي مدافع پيش تاخته گل تساوي را زد و بازي با نتيجه 2 بر 2 به پايان رسيد تا سرخ‌پوشان در آستانه دربي حساس و مهم پايتخت برابر استقلال با يک امتياز اصفهان را ترک کنند و خود را براي آن بازي مهم آماده کنند.

 ذوب آهن نيز با اين تساوي 9 امتيازي شد تا چهارشنبه آينده به مصاف سامسونگ کره جنوبي در مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا برود.

 محمود رفعیی داور مسابقه به غلامرضا رضايي، محمد نصرتي و ابراهيم شکوري از پرسپوليس کارت زرد نشان داد.
 داور ماچادو بازيکن پرتعالي ذوب آهن را در دقيقه 98 از ميدان با نشان دادن کارت قرمز مستقيم اخراج کرد.

 *ترکيب پرسپوليس: 
ميثاق معمارزاده، محمد نصرتي، عليرضا نورمحمدي، سامان آقازماني( از دقيقه 46 غلامرضا رضايي)، ابراهيم شکوري، حسين بادامکي، محمد نوري، مازيار زارع، حميد علي‌عسگر و علي کريمي

 سرمربي: حميد استيلي

 *ترکيب ذوب آهن اصفهان:
شهاب گردان، سيد محمد حسيني، فرشيد طالبي، محمد صلصالي، حسين ماهيني، علي احمدي، ماچادو، بهنام صادقيان( از دقيقه 50 محمد قاضي)، دسوزا(داود حقي)، کاسترو( از دقيقه 94 حدادي‌فر) و اسماعيل فرهادي
 سرمربي: منصور ابراهيم‌زاده