رئال مادريد
ورزشي
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
گلهای تازه نفس
بيدارشيد ببينيد چه خبره؟؟!!
پرنیان متنوع و جوان پسند
دنیای فضای سبز
کبیران کهکشانی
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادريد و آدرس realmadridcf.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 518
بازدید ماه : 565
بازدید کل : 165394
تعداد مطالب : 143
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1


نويسندگان
علي شجاعي

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 

 

آشتي مردم با برنابئو و مورينيو 
 

آخرين سکونشيني مورينيو با پيروزي قاطعانه رئال مادريد برابر آژاکس همراه بود که نتيجه اش تشويق آقاي خاص بود و آشتي مردم با برنابئو.


 

 خوزه مورینیو شب گذشته برای آخرین بار طی دوران محرومیت خود بازی مردانش را از روی سکوها تماشا کرد و شاگردان فرانک دی‌بوئر که دل به جدایی آقای خاص از بازیکنانش بسته بودند سه بر صفر تن به شکست دادند.

 مردم مادرید که مدت‌ها بود مورینیو را تشویق نکرده بودند شب گذشته فریاد مورینیو، مورینیو خود را حتی به خاطر گل سوم رئال مادرید قطع نکردند و آقای خاص بارها مجبور شد بایستد و از مردم تشکر کند.

 پیروزی شب گذشته رئال مادرید با درخشش رونالدو، کاکا و بن‌زما روحیه خوبی در رگ‌های مردان مادریدی تزریق کرد و باعث شده تا رویای ده‌تایی شدن در لیگ قهرمانان اروپا بار دیگر بر سر زبان‌ها جاری شود.

 

 

شكايت بازيكنان بارسلونا از پيراهن 500 گرمي 
 

بازيکنان بارسلونا با امضاي طوماري از وزن زياد پيراهن‌هاي خود و جذب عرق در لباس تازه خود شکايت کردند.


 

 پیراهن‌های جدید بارسلونا که با آرم "بنیاد قطر" وارد بازار شده به خودی خود 200 گرم وزن دارند؛ اما درست پس از پایان بازی وزن این پیراهن‌های خیس و عرق کرده به 500 گرم می‌رسد و این در سطح فوتبال حرفه‌ای برای سرعت بازیکنان به شدت تاثیرگذار و مضر است.

 لیونل مسی در راس بازیکنان معترض به کیفیت پیراهن‌های جدید نایک می‌گوید: فوق العاده آزار دهنده است، مشکل اصلی اینجا است که در ابتدای بازی این پیراهن‌ها بسیار سبک و خوب هستند و مردم هم هنگام خرید به سبکی این پیراهن‌ها توجه می‌کنند اما در هنگام بازی بلافاصله به بدن می‌چسبد و منافذ در نظر گرفته شده برای آن بیشتر تزئینی است تا کاربردی.

 بازرایاب و مدیر فروش نایک در اروپا برای حل این مشکل از الساندرو روسل مدیرعامل باشگاه بارسلونا وقت ملاقات گرفت و این احتمال وجود دارد که نایک با توجه به تعهد داده شده در ابتدای فصل جریمه سنگینی در این باره متحمل شود.

 

 

كاسياس: تشنه دهمين قهرماني هستيم 
 

دروازه‌بان تيم فوتبال رئال مادريد اسپانيا پس از پيروزي 3 بر صفر تيمش مقابل آژاکس هلند گفت: تشنه دهمين عنوان قهرماني هستيم.


 

 ایکر کاسیاس تصریح کرد: در تیمی عضویت دارم که سال‌ها است قهرمان اروپا نشده؛ اما هنوز پر افتخارترین تیم دنیا است، این برای من دو معنی متناقض دارد و به این دلیل هم خوشحالم و هم ناراحت.

 وی افزود: ناراحتی من به خاطر افسوس و حسرتی است که در این چند سال گذشته فقط به فرصت سوزی و از دست دادن موقعیت‌های گذشته و خوشحالی به این خاطر که نام تیمم رئال مادرید است.

 کاسیاس ادامه داد: امسال به قصد فتح جام خیز برداشته‌ایم و رسیدن به دهمین قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برای ما چندان دور از دسترس نیست.

 

 

كاكا: حالا از فوتبال لذت مي‌برم 
 

بازيکن برزيلي تيم فوتبال رئال مادريد اسپانيا شب گذشته با گل زيباي خود به روزهاي اوجش نزديک شد و در پايان گفت: حالا از فوتبال لذت مي برم.


 

 کاکا بازیکن معمولا نیمکت‌نشین و گوش‌گیر رئال مادرید شب گذشته نقش بسزایی در موفقیت رئال مادرید داشت و حرکت زیبایش در گل اول رئال که توسط رونالدو به ثمر رسید، ستودنی بود.
 کاکا در دقیقه 41 بازی گل دوم رئال مادرید را به ثمر رساند و در مجموع بازی قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشت.

 وی در این خصوص تصریح کرد: باید به اوج برسم و ثابت کنم که در این مدت میدان را خالی نکرده‌ام و همچنان توانایی درخشش در لباس رئال مادرید را دارم.
 این بازیکن برزیلی افزود: رئال مادرید امسال برای دهمین قهرمانی آماده است و همه ما در خدمت تیم هستیم، مهم نام مادرید است و نیمکت نشینی ما اهمیتی ندارد.

 

 

 

راموس: روند رو به رشدي را تجربه مي‌كنيم 
 

مدافع تيم فوتبال رئال مادريد اسپانيا گفت: خوشبختانه يک روند رو به رشد را تجربه مي کنيم.


 

 سرخیو راموس که بازی بسیار خوب او مورد ستایش مورینیو نیز قرار گرفت پس از پیروزی 3 بر صفر رئال مادرید مقابل آژاکس آمستردام گفت: حریف ما حریف کوچکی نبود، آنها سال گذشته هم در همین استادیم بازی کردند و از محیط برنابئو هیچ هراسی نداشتند، مربی ما در کنارمان نبود اما با بازی خوبمان این کمبود را جبران کردیم.

 وی افزود: همیشه پیروزی دلچسب است و این بار مقابل آژاکس به پیروزی رسیدیم، همان تیمی که قرار بود پدیده لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری باشد.

 راموس ادامه داد: در راه درستی قدم بر می‌داریم و روز به روز روند رو به رشد خود را تقویت می‌کنیم.

 

 

كارانكا: كاكا دوران بدي را پشت سر گذاشته است 
 

کمک مربي تيم فوتبال رئال مادريد اسپانيا گفت: متاسفانه کاکا دوران بدي را پشت سر گذاشته است.


 

 آیتور کارانکا دلا هوز 38 ساله، کمک مربی و دستیار خوزه مورینیو به خاطر محرومیت آقای خاص از حضور در کنفرانس خبری و نیمکت تیم‌ها در نشست خبری بعد از بازی شب گذشته پیروزی 3 بر صفر تیمش مقابل آژاکس را تبریک گفت و تصریح کرد: کاکا مهره کلیدی ما در این بازی بود و پس از مدت‌ها همان کاکایی را تماشا کردم که بیش از یک سال است منتظرش بودم.

 وی افزود: متاسفانه کاکا دوران بسیار بدی را پشت سر گذاشته و مورینیو حق دارد درمورد او ریسک نکند؛ اما زمان آن را رسیده که مورینیو هم کاکا را بیشتر ببیند.

 بازیکن پیشین رئال مادرید در سال‌های 1997 تا 2002 ادامه داد: با اتمام محرومیت مورینیو در لیگ قهرمانان اروپا شاهد قدرت‌نمایی رئال مادرید خواهید بود و تیم احیا شده رئال  برای رسیدن به دهمین قهرمانی در اروپا کاملا آماده است.

 

 

ليگ قهرمانان اروپا

پيروزي بايرن، اينتر و رئال، فرار منچستر از شکست 
 

اولين شب دور دوم مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا با پيروزي تيم‌هاي مدعي بايرن، اينتر و رئال به پايان رسيد.


 

 دیشب دیدارهای گروهی لیگ قهرمانان اروپا آغاز شد که در آن‌ تیم‌های مدعی رئال مادرید، بایرن مونیخ و اینترمیلان موفق شدند، حریفان خود را مغلوب کنند و منچستریونایتد در دقیقه 90 از شکست در اولدترافورد گریخت.

 در یکی از مهمترین و جذاب‌ترین این پیکارها، بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانس آره‌نا از منچسترسیتی پذیرایی کرد و با ارائه یک بازی با برنامه و هدفمند با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسید.هر دو گل این دیدار در نیمه اول و توسط ماریو گومز به ثمر رسید.
 در نیمه دوم شاگردان مانچینی برای جبران نتیجه گام به میدان گذاشتند اما شاگردان باوارایی تحت رهبری یوپ هاینکس اجازه حفظ توپ و تدارک حمله به من‌سیتی را ندادند تا درنهایت بایرن پیروز این نبرد حساس شد.
 بایرن با این پیروزی دومین برد خود را در گروه اول لیگ قهرمانان کسب کردند و با 6 امتیاز صدرنشینی خود را تداوم بخشیدند.

 در دیگر دیدار این گروه نیز ناپولی با گل‌های مارک همشیک 14 و ادینسون کاوانی 17(پنالتی) توانست ویارئال میهمان خود را شکست داده و با 4 امتیاز در رده دوم این گروه قرار گرفت.

 در گروه چهارم این مسابقات نیز رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو توانست 3 بر صفر و با گل‌های کریستیانو رونالدو 25، کاکا 41 و کریم بنزما 49 حریف هلندی خود را شکست دهد و با به دست آوردن 2 پیروزی از 2 بازی در صدر جدول گروه چهارم قرار بگیرد. در دیگر بازی این گروه نیز لیون با گل‌های گومیس 23 و کونه 42 توانست دینامو زاگرب را شکست داده و با 4 امتیاز در رده دوم قرار بگیرد.

 اینترمیلان با هدایت کلودیو رانیری سرمربی جدید خود در ورزشگاه لوژنیکی روسیه با نتیجه 3 بر 2 پیروز شد تا اولین برد خود را در رقابت‌های اروپایی کسب کند
 لوسیو 6، پاتزینی 23 و زاراته 79 گل‌های نراتزوری را به ثمر رساندند و در مقابل دژاگئوف 45 و لاو 77 گل‌های نماینده روسیه را وارد دروازه اینتر کردند.
 در این گروه ترابوزان ترکیه که در بازی اول خود اینتر را در مه‌آتزا مغلوب کرده بود این بار در خانه خود با نتیجه یک بر یک مقابل لیل فرانسه متوقف شد و با 4 امتیاز در صدر گروه دوم قرار گرفت.سا 31 برای لیل گل زد و کلمن 75 زننده گل ترابوزان بود.

 در نهایت در گروه سوم لیگ قهرمانان جایی که منچستریونایتد قرار دارد یک شگفتی رخ داد و شاگردان فرگوسن در ورزشگاه اولدترافورد با مقابل میهمان نه‌چندان مطرح خود بازل تا آستانه شکست پیش رفتند اما در نهایت یانگ در دقیقه 90 گل تساوی بازی را به ثمر رساند تا تابلوی نتایج تساوی 3 بر 3 را نشان دهد.
ولبک در دقیقه 16 و 17 دیگر گل‌های منچستر را به ثمر رساند و الکساندر فرای با هت‌تریک در دقایق 58، 60 و 76 (از روی نقطه پنالتی) گل‌های نماینده سوئیس را به ثمر رساند.
 در این گروه اوتلول رومانی با تک گل سزار در دقیقه 41 مقابل بنفیکا شکست خورد.

 *جدول رده‌بندی تیم‌ها در پایان دومین دیدار مرحله گروهی: 
 گروه اول (A)
1- بایرن مونیخ، 6 امتیاز
2- ناپولی، 4 امتیاز
3-من‌سیتی، یک امتیاز
4-ویارئال، بدون امتیاز

گروه دوم (B):
1- ترابوزان اسپور، 4 امتیاز
2- اینترمیلان، 3 امتیاز
3- لیل، 2 امتیاز
4- زسکا مسکو، یک امتیاز

گروه سوم (C):
1- بازل، 4 امتیاز
2- بنفیکا، 4 امتیاز
3- منچستریونایتد، 2 امتیاز
4- اوتل گالاتی بدون امتیاز

گروه چهارم (D):
1- رئال مادرید، 6 امتیاز
2- المپیک لیون، 4 امتیاز
3- آژاکس، یک امتیاز
4- دیناموزاگرب بدون امتیاز

 
سه شنبه 5 مهر 1390برچسب:, :: 10:27 :: نويسنده : علي شجاعي

رئال مادرید باز هم نتوانست نمایش خوبی در خانه حریفان داشته باشد و 2 امتیاز دیگر را در سانتاندر از دست داد



بازی در حالی آغاز شد که بر خلاف پیش بینی ها راموس و دیماریا از روی نیمکت بازی را آغاز کردند.در ابتدای بازی رئال مادرید به دلیل باخت هفته گذشته خود به لوانته تمرکز کافی را در بازی سازی نداشت و اکثر حملات تیم به جایی ختم نمیشد،تا این حد که در نیمه نخست با وجود برتری زیاد در مالکیت توپ هیچ شوتی راهی دروازه راسینگ نشد،در آغاز نیمه دوم خوزه کایخون که نمایش خوبی در نیمه نخست نداشت جای خود را به دیماریا داد،همین تعویض سمت راست تیم که در نیمه نخست بی جان و کم تحرک بود را به نقطه قوت تیم در فاز تهاجمی بدل کرد و دیماریا بارها و بارها خط دفاعی حریف را با شوت ها و سانتر های خود به خطر انداخت.
اشتباهات متعدد رونالدو از یک طرف و عدم هماهنگی لاس و آلونسو در میانه میدان از طرفی دیگر موجب شده بود که شاهد یک بازی خسته کننده از یاران مورینیو باشیم تا اینکه در اواخر بازی ورود هیگواین و مخصوصا کاکا جان تازه ای به تیم داد،در پانزده دقیقه پایانی شاهد حملات گسترده ای از طرف رئال مادرید و البته حرکات ناپسند بازیکنان راسینگ در اتلاف وقت و باز هم ادامه سریال تاخیر در رساندن توپ توسط جمع کنان بودیم.در دقیقه 87 ضربه کاشته رونالدو در محوطه جریمه راسینگ به دستان مدافع حریف برخورد کرد که داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

در پایان بازی با نتیجه بدون گل مساوی پایان یافت تا تیم مورینیو همچنان برای بقا در لالیگا تلاش کند نه قهرمانی در آن.


آمار بازی


3     شوت ها     10

1   شوت داخل دروازه  2

2   توپگیری   1

2    کرنر   10

2    آفساید    3

14   ضربه دروازه   4

17   خطا ها   19

20   پرتاب ها  24

32   مالکیت توپ 68


کارت زرد: رئال مادرید: اوزیل، کاروالیو، لاس/ راسینگ: استوانی، تیزیولیس، فرناندز، گنزالز، مونیتیس


 
سه شنبه 5 مهر 1390برچسب:, :: 10:27 :: نويسنده : علي شجاعي

توماس رونكرو، كارشناس آس نگاهي به آخرين الكلاسيكو داشته و به مسائلي همچون يوفا، داوري ها و آينده رئال مادريد پرداخته است

هنر پلاتيني + هنر ويار

حالا مي فهميد كه ما خبرنگاران آس، هفت سال است كه به چه چيزي گلايه مي كنيم. يوفا (كه ويار هم در آن مشغول به كار است) فعلا برنامه اش اين است كه بارسا برنده شود و به همين علت چاره اي به جز كنار زدن رئال مادريد نبود. حالا تيكي - تاكا تبديل به تيكي - تقلب شده است. مشكل اين است كه همان طور كه مي خواهند كه جام ها را دو دستي تقديمشان كنند، پلاتيني و پروژه مخالفت با دوربيني شدن داوري هايش، هم مي خواهند به جهان اثبات كنند كه پايان عدالت چه معنايي دارد. در شبي كه هيگوائين يك گل عالي و سالم به ثمر رساند تا با توجه به زمان باقي مانده اميد به تيم برگردد، ده بليكر در يك اقدام عجيب خطاي كريستيانو را اعلام كرد (در حالي كه پيكه از پشت هلش داده بود). تا اميد ميليون ها هوادار رئال مادريد را نا اميد كند. مردود كردن اين گل به معناي كتمان يك حقيقت آشكار بود، حقيقت آشكاري كه مي گويد بارسا هر كاري بخواهد مي كند و در اين راه دست هاي زيادي هم از آنها حمايت مي كنند. اين مردود كردن، به مثابه نشان دادن يك قانون جديد در فوتبال جهان از سوي بارسلونا بود: هر جا كه نياز است، تئاتر بازي كنيد! درست است كه بارسلونا بازيكن بزرگي همچون مسي و ده بازيكن ديگر مثل پويول، ژاوي و مسي را دارد اما مطمئنا خودشان وقتي راه رسيدنشان به فينال را آناليز كنند، شرمنده مي شوند.

قانون بارسلونا

براي پدرم تاسف مي خورم كه اكنون هشتاد ساله است و متاسفانه نمي تواند كه فوتبال واقعي و بدون دروغ و كلك را ببيند. بچه هاي كوچك تر هم كم كم عادت كرده اند. براي آنها يقين شده كه دو نوع قانون وجود دارد، يكي براي بارسلونا و ديگري براي بقيه تيمها، پس بهتر است كه قيد رقابت را بزني و روي چيز ديگري تمركز كني. اما حالت نوبت فلورنتينوست كه كمي صدايش را بالا ببرد و به اين وضعيت اعتراض كند. رئال مادريد نبايد به اين شكل باشد، اين درست نيست...


ناكامي برابر تيم يازده نفره

مطمئنا اين بازي ها به گوارديولا فهماند كه يك جاي كار تيمش مي لنگد. پس از چهار الكلاسيكو، بارسا نتوانست كه تيم يازده نفره رئال مادريد را ببرد و تنها زماني كه تعداد بازيكنان رئال كمتر شد دست به كاري زدند. در شب گذشته نيز كه تئاتر بازيكنان بارسلونا تعليق شده بود و كوليناي بزرگ نيز در جايگاه ويژه حضور يافته بود، داور بلژيكي بازيكني را اخراج نكرد. البته او به هر حال يك گل سالم رئال را مردود كرد تا حسن ختام جالبي باشد براي وداعش از قضاوت. مثل اوربو، بوسكا، فريسك، اشتارك و ... نفرات ديگري كه پيش رو هستند. در سال 2006 در مرحله نيمه نهايي هم گل سالم شوجنگو را مردود كردند تا بارسلونا به فينال پاريس برسد و ميلان حذف شود. در فينال برابر آرسنال، اتوو روي يك صحنه افسايد گل تساوي را به ثمر رساند. در واقع دومين قهرماني چمپيونزليگ بارسلونا حاصل حمايت همه جانبه داوري ها بود. سومي هم در سال 2009 به دست اوربويي بدست آمد كه همه هنوز آن قضاوت كذايي از يادشان نرفته است. بعد از ان بود كه بچه هاي كوچك تر با خود پرسيدند: "اين واقعا همان تيمي است كه فوتبالش با عظمت ياد مي شود؟"


تشويق قهرمانانه
1200 هوادار رئال مادريد در نيوكمپ با همه وجود تيم را تشويق كردند. هر چند كه به شدت مورد بي احترامي قرار گرفتند و حتي به آنها آتش هم پرت شد. البته خيلي ها هم نتوانستند بليط پيدا كنند و وارد استاديوم شوند. به هر حال بايد سپاسگزار آنها بود...

آينده سفيد!
بيش از همه به رئال مادريدي بودن خودم افتخار مي كنم. چنين شبهايي ما را قدرتمند تر مي كنند، زنده باد رئال مادريد!


 
سه شنبه 5 مهر 1390برچسب:, :: 10:27 :: نويسنده : علي شجاعي

كريستيانو رونالدو به انتقاد شديداللحني از داوري بازيهاي رئال مادريد و بارسلونا در چمپيونزليگ پرداخت



بازيكن پرتغالي پس از بازي نيوكمپ گفت ترديدي ندارد كه "دست هاي پشت پرده اي" به بارسلونا كمك مي كنند. اين بازيكن گفت: "اين ماموريت غيرممكن 4" بود. مي دانستيم كه چه اتفاقي قرار است بيفتاد. بايد به اين شرايط عادت كرد. آنها از همان بازي رفت در برنابئو به فينال رسيدند، نه اين جا. البته در اين جا هم به همان كار ادامه دادند. واقعا اين اتفاقات جاي تعجب دارد. آنچه كه در برنابئو رخ داد، اتفاقاتي كه امروز افتاد... به نظرم بارسلونا تيم بزرگي است اما قدرتي پشت آنهاست. بازي كردن با ده نفر پس از اخراج در برنابئو خيلي مشكل بود، همين طور گل مردود امروز... بازي كردن با اين شرايط خيلي مشكل است..."

كريستيانو سپس به انتقاد از ماسكرانو كه در انگليس و زمان حضورش در منچستر با او تقابل داشت هم نيز گفت: "او در ليورپول اين طوري نبود، اين جا تئاتر بازي كردن را از بارسلونا يادگرفته است."

در پايان، در مورد حرفهايش پس از بازي برنابئو كه به انتقاد از سبك بازي تيمش پرداخته بود گفت:" من در اين پست خيلي راحت تر هستم تا در پستي ديگر. از منظورم بد برداشت شد. منظورم اين بود كه بايد به اين داوري ها عادت كرد و بايد با آن خو گرفت."


 
سه شنبه 5 مهر 1390برچسب:, :: 10:27 :: نويسنده : علي شجاعي

كارانكا، مربي رئال مادريد پس از بازي با بارسلونا در كنفرانس مطبوعاتي شركت كرد



او گفته كه با مورينيو صحبت داشته اند: "با او صحبت كرديم و به تيم تبريك گفت. البته مثل همه مادريديسموها عصباني بود."

او افزود: "هفته قبل مربي گفت كه تصميمات برنابئو همه چيز را تعيين كرده است، دوباره مشخص شد كه حق با اوست. گفت كه صعود ما غيرممكن است و همين طور هم بود."

در مورد صحنه مشكوك بازي كه داور گل رئال مادريد را مردود كرد گفت: "هنوز 42 دقيقه مانده بود و مي توانستيم 0-1 پيش بيفتيم. همه چيز مي توانست عوض شود. آن صحنه را هنوز نديده ام اما همه مي گفتند كه سالم بوده است."

كارانكا گفت كه با اين كه مورينيو درون زمين نبوده اما پيش از بازي تصميمات را به او انتقال داده است: "‌با مربي در مورد اتفاقات احتمالي بازي صحبت كرديم، مثل بازي با اوسر. نمي شد كه با او در طول بازي ارتباط داشته باشيم اما پيش بازي تمام دستورات را گرفته بوديم و مي دانستيم كه بايد چه كار كنيم."

او ادامه داد: "امروز بازي را يازده به يازده تمام كرديم و از چهار بازي دو تا را مساوي كرديم، يكي را باختيم و يكي را برديم. البته آن آخري را نبايد بپذيريم چرا كه اگر راموس و په په را داشتيم و با 0-0 به اين جا مي آمديم شرايط خيلي فرق مي كرد.

مربي رئال مادريد هنوز فصل را تمام شده نمي داند: "هنوز لاليگا باقي مانده و تا وقتي كه همه چيز به طور قطعي تعيين نشده نيازي به ارزيابي نيست. تيم نشان داد كه به يك تيم واقعي مبدل شده و هيچ گاه از خواسته هايش عقب نمي كشد."

در مورد علت فيكس شدن كاكا گفت: "پس از بازيهاي خوبي كه انجام داده بود، با توجه به اين كه در طول بازي به حفظ توپ نياز داشتيم به فكر استفاده از او افتاديم."

او افزود: "هواداران امروز ديدند كه تيمشان هيچ گاه عقب نكشيده بود. در حالي كه همه در مورد نابرابري دو تيم مي گفتند."


 
سه شنبه 5 مهر 1390برچسب:, :: 10:27 :: نويسنده : علي شجاعي

ايكر كاسياس، كاپيتان رئال مادريد از حذف شدن از چمپيونزليگ زياد خوشحال به نظر نمي رسيد

او مي گويد: "ياد بازي رفت افتادم كه بايد 0-0 تمام مي شد و با تساوي 1-1 در نيوكمپ به فينال مي رسيديم. رئال مادريد در بازي يازده به يازده چيزي از آنها كم نداشت. به خود مي باليم كه تا پايان جنگيديم."

در مورد گل مردود هيگوائين نيز گفت: "اين هم يكي ديگر بود، مثل هميشه."


 
سه شنبه 5 مهر 1390برچسب:, :: 10:27 :: نويسنده : علي شجاعي

رئال مادريد پس از سه سال توانست كه در نيوكمپ شكست نخورد تا ايستاده بميرد و حذف شود

بازي در حالي آغاز شد كه رئال مادريد با ورود كاكا و هيگوائين، تهاجمي تر از هميشه بازي مي كرد. دو بازيكني كه در اين فصل مدتها مصدوم بوده اند. رئال در نيمه اول هم در فاز تدافعي و هم در فاز تهاجمي دچار مشكل بود. كاكا و هيگوائين به نظر نمي رسيد كه براي اين بازي آماده باشند و نتوانستند كه ساختار تهاجمي را به خوبي اداره كنند. تنها لاسانا ديارا بود كه در ميانه زمين تقريبا همه توپ ها را جسورانه زد تا جاي خالي په په را به خوبي پر كند. ايكر كاسياس نيز با سه سوپر واكنش نشان داد كه بيهوده نيست كه همه او را بهترين دروازه بان جهان مي دانند.


اما در نيمه دوم رئال مادريد تهاجمي تر آغاز كرد و حتي گل برتري را هم زد كه داور بازي به طرز مشكوكي آن را مردود اعلام كرد. رئال مادريد در نيمه دوم بسيار پاياپاي بازي كرد و به جز تك اشتباهي كه منجر به گل پدرو شد، ‌تيم برتر ميدان بود. آن قدر رئال خوب بازي كرد كه بر خلاف ادعاهاي مربيان و بازيكنان بارسلونا مبني بر اين كه براي بازي با رئال تاكتيكشان را عوض نمي كنند، ناچار شدند كه مهاجم اصلي خود يعني ويا را بيرون بكشند و به جايش يك عنصر كاملا تدافعي يعني كيتا را وارد زمين كنند، تعويضي سراسر تدافعي كه شايد در زمان بارسلوناي رايكارد هم ديده نشده بود. اين اتفاق باعث شد كه رونق بازي تا حد زيادي بخوابد و بارسلونا سرخوش از اين كه در خانه خود شكست نخورده است،‌ به فينال ومبلي برسد.

در مجموع رئال مادريد توانست كه از ماراتن 18 روزه الكلاسيكو ها به يك برد و دو تساوي و يك شكست ناجوانمردانه (و با ناداوري) برسد و برنده واقعي الكلاسيكوها باشد. مطمئنا همين كه رئال مادريد در اين بازيها نشان داد كه چيزي از بارسلونا كم ندارد و بر خلاف سالهاي اخير، ديگر قرار نيست كه خبري از شكست هاي مختلف باشد خوشايند است،  چه بسا اگر داور الكلاسيكوي دور برگشت نيمه نهايي چمپيونزليگ نيز كمي سختگيرانه سوت نمي زد و گل هيگوائين را مردود نمي كرد، رئال مادريد بدون سه عنصر اصلي تدافعي خود يعني په په،‌ راموس و خديرا هم مي توانست كه اين تيم را در خانه اش شكست دهد.

 

نحوه به ثمر رسيدن گلها:
1-0:‌روي پاس استثنايي اينيستا، پدرو با كاسياس تك به تك شد و گل اول بازي را به ثمر رساند.

1-1: دي ماريا با دريبل زدن بازيكن بارسلونا با دروازه بان حريف تك به تك شد، شوت اولش به تير خورد، در ريباند، توپ را در دهانه دروازه به مارسلو رساند تا بازي به تساوي كشيده شود.


بارسلونا 1-1 رئال مادريد


بازيكنان رئال مادريد: كاسياس، آربلوا، آلبيول، كارواليو، مارسلو، لاس، ژابي، كريستيانو، كاكا، دي ماريا و هيگوائين / تعويض ها: اوزيل و آدبايور

بازيكنان بارسلونا: والدس، آلوس، پيكه، ماسكرانو، ‌پويول، بوسكتز، ژاوي، اينيستا، ‌پدرو ، مسي و ويا / تعويض ها: آبيدال، آفلاي و كيتا

كارت زرد ها: پدرو از بارسلونا و كارواليو، لاس، ژابي، مارسلو و آدبايور از رئال

آمار بازي:

شوت: 10-2 / شوت به چارچوب: 6-2 / كرنر: 3-2 / آفسايد: 4-2 / مالكيت توپ: 64-36


 
سه شنبه 5 مهر 1390برچسب:, :: 10:27 :: نويسنده : علي شجاعي

سرجيو راموس نيز از عملكرد داوري در بازي رفت نيمه نهايي چمپيونزليگ برابر رئال و بارسا انتقاد كرد



او گفت: "تصميم داور تاثيرگذار بود. فلسفه بازي رئال مادريد كاملا با بارسلونا متفاوت است. اين راي كاملا تاثيرگذار بود چرا كه باقي بازي را تعيين كرد."

اين بازيكن اهل كاماس افزود: "متاسفانه بازي برگشت را از دست دادم اما تركيب گسترده اي داريم و بايد ديد كه چطور شرايط پيش مي رود و مي توانيم سعود كنيم."

راموس در ادامه گفت: "آلوس شش خطا كرد و هيچ برخوردي با او نشد اما راموس با اولين خطايش كارت گرفت. بازيكناني در تيم حريف هستند كه متخصص گرم كردن درگيري ها براي كارت گرفتن حريفان هستند. به هر حال اميدواريم كه روز خوبي در آنجا داشته باشيم."

مدافع رئال در مصاحبه با تله مادريد افزود: "در تلوزيون ها ديديد چه اتفاقي افتاد اما عصباني نيستم. هنوز دليلي ندارد كه به كسي تبريك بگوييم. خيلي مشكل خواهد بود اما اين باشگاه به توانايي هاي خود در شرايط سخت هميشه افتخار كرده است."


 
سه شنبه 5 مهر 1390برچسب:, :: 10:27 :: نويسنده : علي شجاعي

مورينيو: "من اگر چنين چمپيونزليگي را مي بردم احساس شرم مي كردم"

خوزه مورينيو، مربي رئال مادريد شديدا به عملكرد اشتارك، داور بازي تيمش با بارسلونا انتقاد داشت.

بدون اين كه از او پرسشي شود گفت: " اگر نظر واقعيم را بدهم بايد فوتبالم را تمام كنم. فقط يك سوال. چرا اوربو ؟ (داور بازي چلسي - بارسلوناي دو فصل پيش)، چرا دبليكر؟ چرا بوساكا؟ چرا اشتارك؟ در هر نيمه نهايي همين است. ما در مورد تيمي صحبت مي كنيم به نام بارسلونا كه واقعا شگفت انيگز است اما چرا دو فصل پيش آن طور چلسي را كنتر زد و به نيمه نهايي رسيد و چرا فصل گذشته اينتر با معجزه در برابر ناداوري در برابرشان دوام آورد؟ بازي 0-0 بود و مي خواستم كاكا را به جاي لاس بياورم... نمي دانم كه اين قدرت ويار (رئيس فدراسيون فوتبال اسپانيا و رئيس كميته داوران يوفا) در يوفا يا يونسيف؟ نمي فهمم. به آنها تبريك مي گويم اما من اگر چنين چمپيونزليگي را مي بردم احساس شرم مي كردم."


مورينيو ادامه داد: "په په تمام مشكلات ما را حل كرده بود. از نظر ورزشي بازگرداندن نتيجه يك ماموريت غيرممكن است. آنها به فينال مي رسند و مباركشان باشد. بايد با اين زندگي سر كرد و اميدوارم كه روزي پاسخ پرسشم را بگيرم. چرا يك تيم به اين چيزها اين قدر احتياج پيدا مي كند. فقط داور مي تواند جواب دهد. شايد نتيجه 0-0 مي ماند و در جريان بازي گل مي خورديم و هيچ اتفاقي نمي افتاد . من اين بازي حوانمردانه را مي پذيرفتيم."

مورينيو زياد اميدي به بازگشت ندارد: "حذف شديم. براي احترام به فوتبال دنبا به اسپانيا مي رويم. دوست داشتيم كه په په و راموس هم كه هيچ كاري نكردند را داشته باشيم. تازه مربي هم نداريم و اين كار تقريبا غيرممكن است. اگر آن جا گل بزنيم هم مجددا به كمكشان خواهند آمد. هيچ شانسي نداريم."

مربي پرتغالي افزود: "اگر بارسايي ها با خودشان روراست باشند مي فهمند كه چه اتفاقي افتاده است، قابل كتمان نيست، آنها مي دانند چطور وقتي كه اوضاع بر وفق مرادشان نيست بايد چطوري ببرند. وقتي كه هند گوركوف برابر ليون برابر اشتارك را همين گوركوف سوت نزد، باورم نمي شد كه اين داور را براي بازي نيمه نهايي بگذارند."

در پايان در مورد گوارديولا نيز گفت: "من دو چمپيونزليگ را با بازيهاي درون زمين بردم، با دو تيم متفاوت: يكي پورتو از كشوري كه عادت به قهرماني ندارد و ديگري اينتري كه پنجاه سال بود قهرمان اروپا نشده بود. من اين كار را با سختكوشي و فداكاري انجام دادم. گوارديولا مربي خوبي است و چمپيونزليگي را برده كه من شرمم مي آيد آن را ببرم. حالا مي تواند يك چمپيونزليگ ديگر را ببرد كه شرم آور تر است. به خاطر رفتاري كه گوارديولا هميشه داشته به او احترام مي گذارم اما اميدوارم كه روزي بتواند بدون چنين افتضاحاتي قهرمان چمپيونزليگ شود."


مورينيو اعتقاد دارد كه حرفهاي پيش از بازي تاثيري روي داور ها نداشته است: "آن حرفها تاثيري روي داوري نداشت. فقط جو داغ شد. من در مورد جوزپ گوارديولا صحبت كردم چرا كه دست به يك كار نادر زد و از تصميم درست داور انتقاد كرد، او هم نظرش را گفت كه البته كمي بي ادبانه بود."

در مورد بازي نيز گفت: "در طول بازي شرح وظايف متفاوتي داشتيم. هدف اصليمان گل نخوردن با ارائه يك بازي فشرده بود و قرار بود كه سه مهاجم سرعتي كار را تمام كنند. وقتي حريف خسته مي شد مي خواستيم براي برد تلاش كنيم اما داور به ما اجازه نداد. حالا مي فهمم كه هواداران چلسي چه احساسي داشتند، حسي كه در اينتر هم داشتم و حالا هواداران رئال مادريد دارند. حالا مي خواهم كه به خانه ام بروم و از حضور در كنار خانواده لذت ببرم."